  • 41. Data: 2010-09-27 09:23:29
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i7o6ju$hdi$1@inews.gazeta.pl...
    > Pora podsumować pierwsze 40 tysięcy km mondka mk4. Oczywiście nie będę
    > pisał o

    > Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem. Oby
    > kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z tymi
    > usterkami. Co myślicie?

    Po 40 tys.?
    Corolla po 150 tys., dziewięcioletnia, zaliczyła jedną awarię - awarię
    radia. Naprawa polegała na wymianie na inne.

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2010-09-27 09:39:35
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]

    > kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z tymi

    Myślę, że zmień koła na 17", albo jeszcze lepiej - na 16", jeśli zaciski z
    przodu na to pozwolą. Skończa się tematy wybijającego się zawieszenia i
    trzeszczących plastików.

    Jurand.

  • 43. Data: 2010-09-27 09:48:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:
> [...]
    >
    > Myślę, że zmień koła na 17", albo jeszcze lepiej - na 16", jeśli
    > zaciski z przodu na to pozwolą. Skończa się tematy wybijającego się

    Miałem 16-tki, ale jazda na wysokich gumach to niestety już nie było to.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 44. Data: 2010-09-27 10:42:39
    Od: " " <b...@g...pl>

    wielkie ciach :)

    > Niestety nie jest to telepanie od strony klapki, tylko od strony tapicerki, wię
    > samemu nie zrobię.

    i dobrze, bo potem kupic takie auto lepione na plasteline i silikon od 1-szego
    wlasciciela to kara boska, za nie kochaną tesciową

    > Z lewej strony, w słupku środkowym, gdzie mamy regulację pasów, zdecydowanie co
    > stuka. Nie zawsze, ale czasami. Nie wiem od czego to zależy i sam nie chcę
    > rozkręcać, bo boję się poniszczenia tapicerki. Zgłoszę lada dzień na
    > przeglądzie.

    i tak trzymac, bedziesz - lub kto inny - oszczedzal po zakonczeniu gwarancji,
    po to bulisz tyle hajsu, aby ASO mialo co robic za Twą kasę.

    > Wygląda to tak - odpalam auto, jadę 500m do szkoły,
    > potem 300m do sklepu, gaszę auto, robię zakupy i do domu.

    500+300+800m?... heh dla zdrowia - nawet przy -23 - bym sie przeszedl

    > Czyżby akumulator wytrzymał tylko rok podczas takiej eksploatacji? Po
    > południu praktycznie codziennie robię trasy po kilkadziesiąt km. A może aku
    > ma wadę? Czyżby auto

    jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem
    jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby
    zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow,
    po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m
    drogi powrotnej akku bylby OK.

    tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi.

  • 45. Data: 2010-09-27 10:52:33
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie
    > wiem jaki masz silnik bo nie doczytalem

    benzyna, 5-cylindrowy-rzedowy 2.5l turbo

> [...]
    > porannych rozruchow, po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow,
    > gdybys pojechal tuz po 800 m drogi powrotnej akku bylby OK.

    ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse poranne i iść
    piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej takich przykrych tekstów,
    że "aku wyładowany"? jak długo trzeba przejechać, aby zrekompensować 2-krotne
    zapalenie samochodu na zimnym silniku?

    > tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi.

    Dzięki.

  • 46. Data: 2010-09-27 11:23:41
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-27 07:57, Katanka wrote:

    > Za 2,5 roku sprzedam. Tyle musi jeszcze pojeździć bez wiekszych problemów.

    > Chyba mimo wszystko ford.

    teraz jakieś dziwne te auta robią...
    Miałem swego czasu Sierrę 2.0i sedana - to zrobił ze mną 500kkm i
    jedynie zwykła eksploatacja + łańcuch trochę już dzwonił... Poza tym
    auto nie do zdarcia, a w kabinie nic się nie rozlatywało...
    Później miałem Mondeo '92 chyba... 1.8 16V (troche mulasty jak na ten
    silnik) i też bardzo dobrze go wspominam, chociaż był już bardziej
    "plastik fantastik"... Także myślę , że produkcja aut poszła w złą
    stronę, zamiast robić solidne samochody to robią plastikowo-blaszane
    odlewy na 12-24 mies. eksploatacji jak z AGD.

  • 47. Data: 2010-09-27 11:35:10
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > ...Co myślicie?
    Jak to w Fordzie. Dużo drobnych usterek. Miałem to samo kiedyś w Escorcie a
    później w Focusach. Na każdym przeglądzie coś do naprawy. Jak nie zamek to
    amortyzator. Jak nie amortyzator to uszczelka itd...
    Na szczęście później jeździłem już Hondą i zapomniałem o takich sprawach.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 48. Data: 2010-09-27 13:21:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Tam, gdzie zaczyna się sklejenie przedniej szyby, rozwarstwiło mi się
    > takie czarne malowanie (jakby oksydowanie) i około 2mm "w szybę" weszła
    > woda. Najprawdopodobniej podczas zimy.

    To przy najbliższej zimie pójdzie dalej. Szczególnie że jak piszesz statek
    stoi na powietrzu.

  • 49. Data: 2010-09-27 13:28:43
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    CeSaR wrote:

    > To przy najbliższej zimie pójdzie dalej. Szczególnie że jak piszesz
    > statek stoi na powietrzu.

    Za kilka dni wszystkie te wady zgłoszę i niech panowie w ASO to naprawiają w
    ramach gwarancji.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 50. Data: 2010-09-27 13:35:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba mimo wszystko ford.

    Coraz bardziej się przekonuję że stwierdzenie o autach na F ma jednak sens
    (choć w nie nigdy nie wierzyłem).
    Ty się ciesz, że to wszystko duperele, ale napraw koniecznie przed upływem
    gwarancji.