  • 281. Data: 2011-08-08 20:05:13
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 19:21:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > Znaczy twoim zdaniem działa to tak, że nieodpowiednie sprawy kieruje się
    > w nieodpowiednie miejsca?

    To działa tak, że nie istnieje owo 'odpowiednie miejsce'.
    Chyba, że uwazasz, że celem zgłoszenia jest uzyskanie kwitu 'umorzono z
    powodu niewykrycia sprawców'.

    > No i co za różnica?

    Dośc duża. Jesli ja mam odnieśc korzyść, to podejmuje działania. W
    przeciwnym przypadku niespecjalnie mam motywację.

    > Tak, tak... Nic do niej osobiście nie miałeś. Pomijając już fakt, że
    > technik raczej funkcjonariuszem nie jest.

    Owszem, jest. Dllatego zapytałem o to na początek.

    --
    ___________ (R)

  • 282. Data: 2011-08-08 20:16:14
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 20:05, Adam Płaszczyca wrote:

    > To działa tak, że nie istnieje owo 'odpowiednie miejsce'.

    Odpowiednim miejscem jest komenda (bądź dowolny komisariat) właściwy dla
    miejsca popełnienia wykroczenia. Z całą pewnoscią nieodpowiednim
    miejscem jest usenet w weekend.

    > Chyba, że uwazasz, że celem zgłoszenia jest uzyskanie kwitu 'umorzono z
    > powodu niewykrycia sprawców'.

    Bez znaczenia - odpowiednim miejscem jest j/w. MOżesz też napisać do
    faktu, wynająć detektywa whatever. A jakim celem kierowałeś się
    zgłaszając wykroczenie na usenecie?

    > Dośc duża. Jesli ja mam odnieśc korzyść, to podejmuje działania. W
    > przeciwnym przypadku niespecjalnie mam motywację.

    No to jak nie masz motywacji to twój problem.

    Chesz coś osiągnąć, ale jednocześnie nie masz motywacji - tak się raczej
    nie da;)

    Shrek.

  • 283. Data: 2011-08-08 21:06:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 20:16:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Odpowiednim miejscem jest komenda (bądź dowolny komisariat) właściwy dla
    > miejsca popełnienia wykroczenia. Z całą pewnoscią nieodpowiednim
    > miejscem jest usenet w weekend.

    Nie jest. No chyba, że tak jak poniżej.

    > Bez znaczenia - odpowiednim miejscem jest j/w. MOżesz też napisać do
    > faktu, wynająć detektywa whatever. A jakim celem kierowałeś się
    > zgłaszając wykroczenie na usenecie?

    Nie, to nie jest odpowiednie miejsce. Odpowiednie miejsce to taki, gdzie
    akcja powoduje spodziewaną reakcję.

    > Chesz coś osiągnąć, ale jednocześnie nie masz motywacji - tak się raczej
    > nie da;)

    Ja chciałem pokazać, że policja jest do brania kasy i stania w krzakach.
    Udało mi się.

    --
    ___________ (R)

  • 284. Data: 2011-08-08 21:15:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 21:06, Adam Płaszczyca wrote:

    > Ja chciałem pokazać, że policja jest do brania kasy i stania w krzakach.
    > Udało mi się.

    Eee. Nie chcę mi się - następnym razem złóż wniosek kredytowy we
    wpłatomacie i w ten sposób udowodnisz, że banki są tylko od brania kasy,
    bo wpłatomat owszem kasę łyka, ale wniosku już rozpatrzyć nie chce;)

    Shrek.

  • 285. Data: 2011-08-09 11:27:28
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-07 20:40, topek pisze:
    > komunizm w Polsce nie skonczy dopoki nie bedzie szacunku do policji.

    To niech sobie na niego zasluza. Szacunek nie jest zdobywany z nadania,
    chyba, ze na Sycylii ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 286. Data: 2011-08-21 12:03:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Aug 2011 00:55:43 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Jest z mocy ustawy samochodem osobowym.

    Z mocy Twojej ustawy. Bo nie ustawy PoRD.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 287. Data: 2011-08-21 19:26:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 12:03:45 +0200, jerzu napisał(a):

    > Z mocy Twojej ustawy. Bo nie ustawy PoRD.

    Najnowsza nowelizacja PoRD, art. 2. p. 40:
    40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie
    do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;

    Napieraj, Jerzu :D

    --
    ___________ (R)

  • 288. Data: 2011-08-21 19:45:07
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3RhlMT$0WC@mike.oldfield.org.pl>:

    > Najnowsza nowelizacja PoRD, art. 2. p. 40:

    Zacytuj jeszcze n+1 razy, wyrwany z kontekstu zapis, i stanie się motocykl
    samochodem osobowym, albo wręcz taksówką...

    --
    Tomasz Nycz

  • 289. Data: 2011-08-21 20:16:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Aug 2011 19:26:58 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Najnowsza nowelizacja PoRD, art. 2. p. 40:
    >40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie
    >do przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;

    I ni więcej tam nie ma? Definicji motocykla też?

    >Napieraj, Jerzu :D

    Nie mam zamiaru kopać się z koniem. Mam inne hobby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 290. Data: 2011-08-21 20:25:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Sunday, August 21, 2011, 8:16:08 PM, you wrote:

    > I ni więcej tam nie ma? Definicji motocykla też?

    W plaskatym egzemplarzu strona z punktem 45 tego samego artykułu się
    zdezintegrowała.

    [...]

    --
    Best regards,