    From: maciej debski <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam atrapy alarmu
    Date: Sun, 25 Apr 2010 08:30:21 -0700 (PDT)

    On Apr 25, 4:08 pm, "Ewa" <n...@w...pl> wrote:

    > Szukam atrapy alarmu samochodowego, kt ry mo na
    > kupi jako rzecz gotow , bez konieczno ci sk adania.
    > Chodzi mi o urz dzenie, kt re mo na zamontowa
    > w samochodzie (mo e na rzep?), kt re w aden spos b
    > nie b dzie ingerowa o w elektronik samochodu,
    > poniewa nie chc straci gwarancji.
    > Mog oby by zasilane np. na baterie AA/AAA
    > i mog abym je w cza /wy cza r cznie.
    > Wa ne eby na zewn trz wygl da o jak dzia aj cy
    > alarm, czyli mia o migaj c lampk .

    nie wiem gdzie szukac takiej (zasilanej z baterii i niezaleznej od
    zasilania samochodu) atrapy, obawiam sie jednak ze nie bedzie ona
    skutecznym straszakiem, bo takie cos rowniez wygladalo jak atrapa.
    jezeli udasz sie do specjalisty to zainstaluje ci on mrugajaca diode w
    desce rozdzielczej i nie bedzie to mialo wplywu na gwarancje.
    jezeli jednak jest to nowy samochod, a tak jest i ile dobrze rozumiem,
    to chyba warto zalozyc prosty alarm co da ci nie tylko ochrone przed
    jakims amatorem nocnej przejazdzki ale i wplynie na koszt
    ubezpieczenia.

    mac