  • Data: 2018-11-08 01:24:17
    Temat: Re: Szukam płyty pod NAS
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-07, Roger(OS) <s...@z...hell> wrote:
    > Stąd też ta płyta jest tak istotna!
    > Musi być stabilna, sprawdzona. To najważniejsza część jeśli nie chcę za
    > jakis czas stawiać kolejnych serwerów czy to w firmie czy w domu.

    Mam postawionego NASa na takiej płycie:
    https://www.msi.com/Motherboard/C847MS-E33/Specifica
    tion

    To jest stara płyta niestety ale jest bezwentylatorowa i ma aż 3 wolne
    sloty. Dokupiłem do niej 8-portową kartę LSI i SATA mam tam do kupy
    12. Obsługuje do 16G RAMu. Nie wiem czy coś podobnego da się obecnie
    dostac, bo jak jest płyta typu SFF to zwykle nie ma za dużo rozszerzeń,
    ale szedłbym w tym kierunku. Jakas płyta typu microATX z dobrymi
    opiniami i 2-3 wolnymi slotami i do tego wieloportowa karta SATA.

    --
    Marcin