  • Data: 2018-11-08 07:14:36
    Temat: Re: Szukam płyty pod NAS
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.11.2018 Roger(OS) <s...@z...hell> napisał/a:

    > Widzę, że z używanych ciężko coś dostać spełniającego moje (chyba) niezbyt
    > wygórowane wymagania.

    Niezobowiązująca uwaga: jeśli nie znajdziesz kompletnego
    rozwiązania można rozważyć rozbicie na 2 komponenty:
    serwer + macierz dyskowa. Niekoniecznie SAN czy iSCSI,
    10Gb Eth spokojnie wydajnościowo da radę (a i mniej
    pewnie jest szansa), choć z używanych masz spore
    szanse na te interfejsy (serwer i macierz).

    Są macierze czy już raczej NASy już z BSD/ZFS
    na pokładzie, a jeśli nie to i tak masz nie najgorsze
    zarządzanie dyskami, czasem też deduplikację.

    A na samym serwerze zrobisz już sobie bez problemu
    monitoring, eftepy i inne, nie martwiąc się o dyski.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.