  • Data: 2016-06-30 17:49:38
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nl33ho$hde$...@n...icm.edu.pl...
    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał

    >I zamierzasz ich teraz nagradzać płacąc im abonament? Bo tak
    >zrozumiałem z pierwszej wypowiedzi w wątku...

    A co - ma w imie zasad pierd* wypowiedzenie i pojsc do innego
    operatora ... ktoremu bedzie placic wiecej ?
    Bo jak rozumiem, wybral teraz oferte najlepsza dla siebie.

    A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
    dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.
    A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje
    sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

    Co do pytania - stan konta przepadnie.
    Trzeba sie dowiedziec w jakiej jest sie taryfie, wlaczyc usluge "konto
    wazne zawsze" czy "rok waznosci konta" (3zl/mc) i poczekac az sie
    srodki zuzyje, a potem spytac co dalej.
    Bedzie z rok czy dwa trwalo :-)

    J.