    From: ks <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak powinno się gonić zbrodniarzy drogowych :)
    Date: Thu, 14 Feb 2019 09:08:26 +0100

    On 2019.02.13 20:20, Mateusz Viste wrote:

    > Różnica taka, że załoga radiowozu jest do tego szkolona - co zresztą film
    > doskonale przedstawia. Równie dobrze mógłbyś psioczyć o to, że kierowcy
    > karetek jeżdżą nieco karkołomnie.
    >
    > Mateusz

    Po pierwsze to nie żaden zbrodniarz, tylko normalne chamskie wymuszenie przez
    'policjantów', jak np modne u nas hamowanie radiowozu przed pasami o 2 w nocy,
    żebyś ich na pasach wyprzedził. Pisze przecież na filmie, że to była ustawka
    przygotowana przez 'policjantów'. Jeden tym czarnym jechał 45 na 90, a jak jakiś
    łoś wyprzedził na ciągłej, to przygotowany do pościgu radiowóz ruszył, zresztą
    widać jak ten tym czarnym nagle przyspiesza po tym, jak go biały wyprzedził.

    No ale nie można zaprzeczyć, że ta załoga się faktycznie wyszkoliła. Sądzę, że
    to ich stały numer w tej okolicy i tych zawrotek to już zrobili dziesiątki albo
    setki :)