  • Data: 2018-02-13 17:06:45
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2018 o 16:58, Kris pisze:

    > Coś doibrego do czego?
    > Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
    > Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.
    > Wyżej napisałem do czego ja smartfona używam- tez mi za minimum 500zł(a najczęściej
    jeszcze w takich dyskusjach jest "dołóż stówkę będzie lepsze...") zaproponujecie?

    racja. moja matka ma moto g cośtam na snapie 400 i jej wystarcza. ja
    miałem s4 na snapie 800 i było tak na styk. ale jak się chce gadać, to
    wystarczy nokia 3310. jak chce się "smart" to niech to działa jako tako.
    tymbardziej że właśnie można za 500zł kupić nowe gówno, albo prawie
    nowego flagowca z przed kilku lat. jak na dzień dzisiejszy, snap 800,
    snap 650 to w mojej ocenie minimum. nie dlamnie, tylko w mojej ocenie,
    dla ludzi którzy chcą _korzystać_ ze "smart". To tak jak 10 watówa
    "żarówka" albo 60konny silnik.
    ToMasz