eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTania i dostępna w Polsce przejściówka USB do RS232-TTL 5V/3.3V › Re: Tania i dostępna w Polsce przejśció wka USB do RS232-TTL 5V/3.3V
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tania i dostępna w Polsce przejśció wka USB do RS232-TTL 5V/3.3V
    Date: Sat, 19 Apr 2014 20:05:02 +0200

    W dniu 2014-04-19 19:47, Pszemol pisze:

    > Tak myslalem ze to podejrzanie wyglada :-)

    Ja sobie kupiłem tanie (po 2$) chińskie konwertery USB/RS485 - do celów
    serwisowych. 2 dni mi zajęło zanim znalazłem do nich sterownik (HL341).
    Działa toto ale na krótkim kablu. Na dłuższy trzeba by chyba
    popodciągać linie danych. Konwertery z USB a UART 3,3 V i 5 V ma TME.
    Produkcji FTDI - około 50 - 60 zł netto. Nie wiem czy to dla ciebie
    tanio, ale są na FTDI :)

    --
    pozdrawiam
    MD