    From: adam <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tania terenówka
    Date: Wed, 8 May 2019 20:24:28 +0200

    > Tu bym się nie zgodził - awaryjny jak diabli (tzn. jak wszystko z grupy
    > Renault, plus dodatek z racji badziewnych podzespołów), a serwis ani nie
    > jest tani, ani nie jest dobry.
    > Jakby trzeba za niego płacić, to jest wręcz bardzo drogi, zwłaszcza jak
    > za jedną naprawę musiałbyś płacić kilka razy,a  i tak nie zostałaby
    > skutecznie wykonana.
    >
    > No i jeśli piszesz o wersji 4x4, to jest dodatkowy problem, bo z racji
    > skróconej bezsensownie skrzyni, na zwykłej drodze zamęczy Cię tak jak
    > Jimny.
> [...]

    Nie demonizowałbym, awaryjność na tle innych wcale nie wygląda źle.
    Zrobiłem tylko ok. 3 tys, więc nie mam własnych doświadczeń, ale
    przymierzałem się kiedyś do kupna i przewaliłem cały internet.
    Co komfortu też nie podzielam negatywnych opinii, miałem akurat diesla,
    nie jest nadmiernie głośny, nie ma aż tak krótkich siedzeń, itd.
    Oczywiście trzeba mieć świadomość, że jest to bardzo prosty i podstawowy
    model, więc wyposażenie i wystrój są sromne. Ale koncepcja i część
    elementów pochodzi z X-Traila, który był dość dzielnym autem. trochę
    irytujące są krótkie przełożenia, ale to po to, aby zastąpić brak reduktora.