  • 21. Data: 2015-01-25 21:35:54
    Temat: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message
    news:54c5514a$0$23533$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja dziś ponizej dychy widziałem, ale nie pamiętam dokładnie jakiej mocy.
    > Zdaje się ok 6W.

    Też Carrefur?

  • 22. Data: 2015-01-25 22:09:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    > "Eryk" <3...@w...pl> wrote in message

    > A co się stanie gdy w takim szeregowym kondensatorze wystąpi przebicie?
    > Pomyślałeś o tym czy nie interesuje Cię to?

    Co się stanie gdy w kluczu przetwornicy wystąpi przebicie?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 23. Data: 2015-01-25 22:53:48
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Kondensatory dostają przerwy - tracą pojemność - nie spotkałem, aby dostały
    zwarcia.

    --
    Desoft

  • 24. Data: 2015-01-25 22:54:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    >Trudno się nie zgodzić...

    A potwierdziłeś z siri?

  • 25. Data: 2015-01-25 22:55:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message

    >Też Carrefur?

    tym razem iSpot

  • 26. Data: 2015-01-26 02:53:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Desoft,

    Sunday, January 25, 2015, 10:53:48 PM, you wrote:

    > Kondensatory dostają przerwy - tracą pojemność - nie spotkałem, aby dostały
    > zwarcia.

    Mało widziałeś. Bardzo mało.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2015-01-26 06:23:31
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.01.2015 o 21:35, Pszemol pisze:
    > "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> wrote in message

    > Też Carrefur?

    Tak, Carrefur, konkretnie w Arkadii. Troche jest tych tanich, ale mają
    też drogie - Philipsa.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 28. Data: 2015-01-26 12:47:50
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 02:53:41 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Mało widziałeś. Bardzo mało.
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Masz rację. Kondensatory potrafią dostać zwarcie. na Ziemi jest już pewno z kilka
    miliardów ledówek. O pożarach wywołanych przez zwarcia kondensatorów specjalnie nie
    słychać. Obstawiam że o wiele częściej w ledówkach z przetwornicami padają
    przetwornice niż kondensatory w ledówkach bez przetwornic.

  • 29. Data: 2015-01-26 12:52:16
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 18:20:12 UTC+1 użytkownik Eryk napisał:

> [...]
    > Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dowiedzieć się, czy ledy które
    > chcę kupić są właśnie na szeregowym kondensatorze.

    jeśli ledówka będzie przypisana do konkretnego napięcia to najprawdopodobniej będzie
    z kondensatorem a takie od 90 - 240V z przetwornicą. Z kondensatorem tanio nie da się
    zrobić uniwersalnej.

  • 30. Data: 2015-01-26 14:29:16
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 20:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    > Tak

    No dobra, jedno ustaliliśmy.
    I chyba, dalsza wymiana uprzejmości nie ma sensu.

    JK

    Kurczę, klon tornada.