  • 41. Data: 2012-07-09 14:08:40
    Temat: Re: Tanie zasilacze z allegro
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2012-07-06 20:06, WiesłaW wrote:
    > [....]
    > No bo jest sprzedawcą, a z punktu widzenia sprzedawcy Codegeny są super
    > ponieważ dobrze się sprzedają a be quiet-y to szajs ponieważ słabo się
    > sprzedają. :-D

    Sam jesteś sprzedcą .. hahaha wielki znawca ...

  • 42. Data: 2012-07-09 15:21:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-09 14:08, Chris wrote:
    [.....]
    > Sam jesteś sprzedcą .. hahaha wielki znawca ...
    No wiesz, ja nie opowiadam bajek jakie to Codegeny i podobny szajs są
    świetne i niezawodne. Albo nie rozpowszechniam bredni jak to 15,4"
    matowy wyświetlacz FullHD w notebooku jest świetny do pracy. :-D

  • 43. Data: 2012-07-09 15:29:34
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > A można wiedzieć jaka to sprawność i kiedy dokonała się taka rewolucja ?

    jak policzysz sobie to różnica między 70 a 90% przekłada się na sporą
    ilość energii która idzie w straty a którą trzeba rozproszyć

  • 44. Data: 2012-07-09 15:41:47
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:32, Remek pisze:

    > Co mianowicie powoduje tę głośność? Ciężkie dławiki, czy transormatory?
    > Fachowcy od siedmiu boleści. Przestańcie wreszcie bredzić.
    >
    > Remek

    zaślepiony swoją fachowością nie jesteś w stanie pojąć że to grupa o pc
    a nie forum elektroda i nikt nie będzie tracić czasu na rozpisywanie
    elaboratów o przyczynach i skutkach tego czy owego tylko wypowiada swoją
    opinię i kropka

  • 45. Data: 2012-07-09 15:45:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2012-07-09 14:08, Chris wrote:
    > [.....]
    > No wiesz, ja nie opowiadam bajek jakie to Codegeny i podobny szajs są
    > świetne i niezawodne.

    Nigdzie tak nie napisałem ..

    > Albo nie rozpowszechniam bredni jak to 15,4"
    > matowy wyświetlacz FullHD w notebooku jest świetny do pracy. :-D

    Tak samo, nigdzie tak nie napisałem.

  • 46. Data: 2012-07-09 15:48:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2012-07-09 14:08, Chris wrote:
    > [.....]
    > No wiesz, ja nie opowiadam bajek jakie to Codegeny i podobny szajs są
    > świetne i niezawodne.

    Dopiszę panie oświecony i wszystko wiedzący :

    "Mieli lepsze i gorsze dni :) szczytem były zasilacze 350W a małymi
    literkami
    max 90W :) albo zaś 250W + pakiet naklejek 350W-400W do samodzielnego
    montazu :) ale to było z 10 lat temu :)"

    Raczej nie jest to stwierdzenia "świetne i niezawodne" ..

  • 47. Data: 2012-07-09 16:01:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-09 15:45, Chris wrote:
    > JDX nabazgrał(a):

    > Nigdzie tak nie napisałem ..
    pociągnął ze sobą reszty elementów z własnej winy .. :)"

    Na podstawie w/w wypowiedzi można odnieść wrażenie, że Codegeny są tak
    niezawodne, że możnaby je wysyłać w kosmos. :-D

    A cytatu o wygodzie pracy na notebookowym wyświetlaczu nie chce mi się
    szukać ponieważ to w innym wątku było.

  • 48. Data: 2012-07-09 20:10:43
    Od: b0ni <b...@c...pl>

    Dnia 09.07.2012 tryton <d...@o...pl> napisał/a:

    > jak policzysz sobie to różnica między 70 a 90% przekłada się na sporą
    > ilość energii która idzie w straty a którą trzeba rozproszyć

    Z tymi 90% to bym nie przesadzał. Abstrachuję od tego, co producenci
    wypisują na etykietach.
    Poza tym zapotrzebowanie na energię nowoczesnych (multimedialnych)
    komputerów znacznie wzrosło, wzrosły także moce zasilaczy, więc
    potencjalny zysk z większej sprawności raczej niewielki.
    Suma sumarum - o rewolucji nadal trudno mówić.

  • 49. Data: 2012-07-09 21:31:37
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-07-2012 o 21:49 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

    > No no, tylko mi tu bez (za przeproszeniem) plagiatów proszę.

    No tak. Umknęło mojej uwadze, że jest to przecież przejaw Twojej
    działalności twórczej o indywidualnym charakterze :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 50. Data: 2012-07-09 22:32:09
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 09-07-2012 o 20:10 b0ni napisał na pl.comp.pecet:

    > Z tymi 90% to bym nie przesadzał. Abstrachuję od tego, co producenci
    > wypisują na etykietach.

    Od tego właśnie jest certyfikat 80+. Gold ma nie mniej niż 88%, a jest
    jeszcze platinum i titanium. Zawsze można zobaczyć wykres.

> [...]
    > potencjalny zysk z większej sprawności raczej niewielki.
    > Suma sumarum - o rewolucji nadal trudno mówić.

    Dlaczego uważasz, że nie ma zysku sprawności z zasilacza o większej mocy?
    Wprost przeciwnie, im większa moc wykorzystana tym zysk większy.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail