  • 51. Data: 2012-07-10 08:14:41
    Temat: Re: Tanie zasilacze z allegro
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > pociągnął ze sobą reszty elementów z własnej winy .. :)"
    > Na podstawie w/w wypowiedzi można odnieść wrażenie, że Codegeny są tak
    > niezawodne, że możnaby je wysyłać w kosmos. :-D

    Myśleć to sobie możesz co chcesz ..dla mnie ważne są fakty ..

    > A cytatu o wygodzie pracy na notebookowym wyświetlaczu nie chce mi się
    > szukać ponieważ to w innym wątku było.

    Tak i dalej to podtrzymuję, oczywiście jeśłi nie będziesz sklejał zdania z
    kilku postów to zrozumiesz dla czego ...

  • 52. Data: 2012-07-10 08:16:08
    Od: b0ni <b...@c...pl>

    Dnia 09.07.2012 WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Od tego właśnie jest certyfikat 80+. Gold ma nie mniej niż 88%, a jest
    > jeszcze platinum i titanium. Zawsze można zobaczyć wykres.

    Heh, to obejrzyj dobrze ten "wykres".
    To są osiągi w optymalnym punkcie pracy, co praktycznie nigdy się
    nie zdarza przy "normalnym" obciążeniu.

    > Dlaczego uważasz, że nie ma zysku sprawności z zasilacza o większej mocy?
    > Wprost przeciwnie, im większa moc wykorzystana tym zysk większy.

    Bo iloczyn start i mocy pobieranej jest zbliżony. Jeżeli straty
    zmalały, ale zapotrzebowanie na energię wzrosło, to ten iloczyn nie
    zmienił się znacząco.

  • 53. Data: 2012-07-10 10:11:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-10 08:14, Chris wrote:
    > JDX nabazgrał(a):

    > Myśleć to sobie możesz co chcesz ..dla mnie ważne są fakty ..
    Aha, czyli to nie jest żaden fakt i po prostu zmyślałeś pisząc, że
    sprzedaliście kilkaset tysięcy zasilaczy marki Codegen i nie zdarzył się
    ani jeden który uszkadzając się (z własnej winy) pociągnął za sobą inne
    podzespoły komputera? :-D

  • 54. Data: 2012-07-10 10:23:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > sprzedaliście kilkaset tysięcy zasilaczy marki Codegen i nie zdarzył się
    > ani jeden który uszkadzając się (z własnej winy) pociągnął za sobą inne

    Ty wiesz co piszesz ?? czy tylko tak klikasz po klawiaturze ??

  • 55. Data: 2012-07-10 10:51:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-10 10:23, Chris wrote:
    [.....]
    > Ty wiesz co piszesz ?? czy tylko tak klikasz po klawiaturze ??
    Tak, wiem bardzo dobrze. Ty natomiast najwidoczniej nie wiesz. A tak
    przy okazji, to może jednak ustosunkujesz się do podanego przeze mnie
    cytatu? :-D

  • 56. Data: 2012-07-10 11:41:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > Tak, wiem bardzo dobrze. Ty natomiast najwidoczniej nie wiesz. A tak
    > przy okazji, to może jednak ustosunkujesz się do podanego przeze mnie

    A co chcesz wiedzieć dokładnie ?? z informacji jakie posiadam żaden zasilacz
    nie pociągnął za sobą sprzętu z własnej woli.

  • 57. Data: 2012-07-10 12:29:26
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-10 11:41, Chris wrote:
    [.....]
    > A co chcesz wiedzieć dokładnie ?? z informacji jakie posiadam żaden
    > zasilacz nie pociągnął za sobą sprzętu z własnej woli.
    Ja w zasadzie nic nie chcę wiedzieć. Próbuję jedynie powiedzieć, że ta
    informacja, że na kilkuset tyś. sprzedanych Codegenów przy padzie żaden
    nie pociągnął za sobą reszty sprzętu to bajka ponieważ zdecydowanie nie
    pokrywa się ona z moim osobistym doświadczeniem i, co w tym kontekście
    ważniejsze, także z doświadczeniem innych uczestników tej i innych grup
    dyskusyjnych czy też for typu Elektroda.

  • 58. Data: 2012-07-10 12:36:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > ważniejsze, także z doświadczeniem innych uczestników tej i innych grup
    > dyskusyjnych czy też for typu Elektroda.

    Prtzepiecie z sieci też trakowane jest przez wadę zasilacza :)

    Wczoraj miałem w rękach Sony PSP z rozbitym wyświetlaczem i człowiek chce
    nowy bo wyświetlacz nie działa :)

    ps. Proponuję EOT na temat zasilaczy :) rozejdzmy się w pokoju :)

  • 59. Data: 2012-07-10 13:05:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-10 12:36, Chris wrote:
    [.....]
    > Prtzepiecie z sieci też trakowane jest przez wadę zasilacza :)
    W II połowie lat 90 ubiegłego wieku byłem autoryzowanym naprawiaczem
    UPS-ów APC i przy okazji robiłem też w zasilaczach. No i kiedy trafił w
    moje ręce serwer IBM-a po uderzeniu pioruna gdzieś w pobliżu jego
    lokalizacji. Tak przynajmniej twierdził zleceniodawca. Po rozkręceniu
    zasilacza wysypałem z niego (dosłownie!) węgielki. :-D Po prostu cała
    strona pierwotna była kompletnie spalona. Ale najciekawsze jest to, że
    po zamówieniu u IBM-a nowego zasilacza i wstawieniu go serwer ruszył bez
    problemu. Wniosek z tego taki, że można zrobić dobry zasilacz który
    wytrzyma stosunkowo duże przepięcia i nawet jeśli sam padnie, to nie
    pociągnie za sobą reszty systemu. Ale to oczywiście kosztuje...

    > ps. Proponuję EOT na temat zasilaczy :) rozejdzmy się w pokoju :)
    OK

  • 60. Data: 2012-07-10 13:38:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > wytrzyma stosunkowo duże przepięcia i nawet jeśli sam padnie, to nie
    > pociągnie za sobą reszty systemu. Ale to oczywiście kosztuje...

    Mi parę dobrych markowych zasilaczy też już padło i na szczęście żaden nie
    pociągnął reszty za sobą.
    I co o dziwo do dej pory nie padł żadnej ibox ... aż dziw :)

    Tak patrząc na rynek to ci mali robią coraz lepszy sprzęt a ci markowi coraz
    gorszy, zasilacze chiefteca padają jak muchy ... gorzej pada już chyba tylko
    modecom i total no-name np. zasilacze inter-es ///