  • Data: 2017-02-15 18:58:46
    Temat: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:58a474b4$0$15190$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    Ale czy polskiej klawiatury?

    > Czy takie prostsze ... w praktyce to jeden specjalizowany uklad scalony,
    > wiec tak samo proste :-)

    Chałowe przełączniki i mogące rozstroić sie generatory, dostrajane cewkami
    (rdzeń), gdyby nie przełaczniki, było by to niezłe. Generator tranzystorowy,
    przynajmniej taki był w moim tulipanie.

    > Gdybym musial to zrobic bez tego ukladu, to nie wiem co byloby prostsze.
    > licznik na TTL raczej za duzo pradu bierze, z kolei zestaw generatorow ...
    > uda sie stabilnosc zapewnic ?

    Po dostrojeniu cewek (dość mocno były odjechane), nie narzekałem na
    stabilność generatorów.
    A rzecz była na tranzystorach, jak już napisałem. Ale przełączniki, to była
    katastrofa.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.