  • Data: 2017-02-20 13:04:47
    Temat: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." napisał w wiadomości grup
    @mabanana.com.delete.pl...
    On Wed, 15 Feb 2017 16:33:01 +0100 "J.F."

    >Pewnie że łatwiej na scalaku, ale chodziło mi o poziom zaawansowania
    >technicznego.
    >Klawiatura tonowa była możliwa do taniego wykonania masowego już we
    >wczesnych latach 60.
    >- bo wystarczyło pare tranzystorów.
    >Impulsowa na tranzystorach to już by była większa skrzyneczka :)

    Odpowiedniej stabilnosci generatory to chyba tez spora skrzyneczka :-)

    Wydaje mi sie, ze powinno byc 8 generatorow, bo zrobic to na 2
    przestrajanych ... moze byc trudno zapewnic potrzebna stabilnosc.

    Ktos kojarzy pierwsze takie klawiatury ?
    Moze zobaczyc kiedy to bylo i jakie duze :-)

    J.