eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTelefon przewodowy - problem › Re: Telefon przewodowy - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "JA" <J...@J...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <589599fe$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <o74eha$nic$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Telefon przewodowy - problem
    Date: Sat, 4 Feb 2017 13:10:07 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 37
    Message-ID: <5895c49f$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.255.92
    X-Trace: 1486210207 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 79.184.255.92:34767
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3507000407
    X-Received-Bytes: 2392
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239516
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:o74eha$nic$1@node2.news.atman.pl...

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    >> Mam problem z moim telefonem przewodowym
    >> (swiatlowód, telefonia internetowa, telefon
    >> podłączony tradycyjnym kablem do routera).
    >> Po podniesieniu słuchawki, przed wykręceniem
    >> numeru oraz podczas rozmowy, cały czas słyszę
    >> jakby mruczenie; slyszy to także mój rozmówca.

    > Brumienie jest często wtedy, kiedy masą płynie jakiś prąd wyrównawczy. Coś
    > zostało uziemione, a nie powinno być, albo powinno być, a nie jest?

    Na wszelki wypadek odłączyłem zasilanie drukarki, skanera
    i dysku zewnętrznego, bo to zmieniłem ostatnio. Jednak to nie pomogło.
    Zresztą wszystkie te urządzenia nie sa uziemione i nie powinny być.

    > To jest na pewno warte zgłoszenia u operatora, z tym że wcześniej dobrze
    > by było podłączyć inny aparat i zobaczyć, czy coś się zmienia, żeby
    > uniknąć spychotechniki "to na pewno wina starego aparatu". Bo ja nie
    > kojarzę, żeby nawet w starych telefonach było coś co mogło zacząć
    > brumić.

    > Ewentualnie, jeśli aparat nie jest przypięty bezpośrednio do routera,
    > tylko przez starą instalację kablową w domu, może być tak, że jedna z żył
    > ma zwarcie do ziemi - tak jak pisałem - coś zostało uziemione a nie
    > powinno być.

    Taką mozliwość będę miał dopiero za kilka dni i to też nie będzie
    najnowszy aparat.

    Pozdrawiam
    JA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: