  • Data: 2017-09-23 23:32:10
    Temat: Re: Telefony z dual sim
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 września 2017 18:03:05 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> [...]
    aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
    > Jak to nie mają? Przecież to smartfony.

    Mozna tu wykorzystac okreslenie ze sprzedazy gier komputerowych.

    Na obecne wymagania oprogramowania/konfiguraccja sprzetowa, Twoje wynalazki mozna
    okreslic jako "demo".
    Jesli nie bedziesz korzystac z funkcji smartfonowych, wzglednie wlaczysz przegladarke
    czy apke pogody raz w miesiacu, to bedziesz twierdzila, ze to calkiem fajny sprzet.
    Jesli zaczniesz korzystac...to po jakims czasie zostawisz na scianie i ponownie
    wydasz pieniadze kupujac cos mocniejszego i z bateria umoizliwiajaca dluzej niz dwie
    godziny intensywnijszego korzystania.

    te telefony sa zbudowane z przestarzalych komponentow polaczonych z najslabszymi
    niskobudzetowymi, wielkosc pamieci stalej przaktycznie umiemozliwia zainstalowanie
    wiecej niz kilku aplikacji a slaby procesor i malo ramu gwarantuje ich powolne
    dzialanie. na szczescie male baterie zapewniaja krotki czas denerwowania sie powolnym
    sprzetem. Jak uruuchomisz w sklepie, na golym oprogramowaniu produucenta, moze Ci sie
    wydawc, ze gadalem bzduury. Ale z miesiac korzystania i przyznasz mi racje, gdy
    sprzet spowolni, zacznie sie zapychac.

    Pytasz sie o opinie, to ja dostajesz. Watpie, zeby ktokolwiek chcial Cie utwierdzic w
    Twoim wyborze.