  • Data: 2014-12-18 20:01:33
    Temat: Re: Telewizory kineskopowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 19:28:36 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > No nie wiem, czy takie dorbe. Średnie raczej. Jak życie. A w życiu,
    > to ja już nie jedno widziałem. Fotografia barwna, kolorowa telewizja
    > -- toż to chamska dosłowność, gwałt na wyobraźni i obraza sztuki!
    > Błona fotograficzna nie zginie nigdy, bo jakieś tam, za przeproszeniem,
    > matryce krzemowe, to dla niej żadna konkurencja. Ziarno? Cóż mi ziarno,
    > jego się przecież nawet nie dostrzega, choćby przy powiększeniach
    > z małego negatywu były wielkie jak groch.

    Ale wiesz ... spojrz na to
    http://petapixel.com/assets/uploads/2010/03/rudiknew
    .jpg

    Ma w sobie cos ?
    Jesli uwazasz ze nic, tos prostak i cham, bo jury nagrodzilo :-)

    A teraz spojrzmy na oryginal
    http://petapixel.com/assets/uploads/2010/03/rudikori
    ginal.jpg

    Kolor zabija sztuke, a ziarno ja tworzy :-)

    Potem co prawda jury zmienilo zdanie, ale to z innych przyczyn
    http://petapixel.com/2010/03/03/world-press-photo-di
    squalifies-winner/

    > A krateczka pikseli? No fakt,
    > jak dobrze się przyjrzeć, to widać. Najlepiej przez lupę.

    No, kiedys mi przeszkadzaly. Ale wtedy aparat mial 2Mpx, albo i mniej.
    Dzis mi przeszkadza ziarno cyfrowe, tzn szumy matrycy ... ale
    naswietlarki zdjec to chyba nadal maja mniejsza rozdzielczosc.

    > Próbowałem niedawno coś zobaczyć w kineskopowym
    > telewizorze. Takim oldskulowym, bez cyfrowej obróbki, bez zapamiętania
    > klatki, bez stu herców. Nie zdzierżyłem dłużej niż kilka minut.
    > Organicznie nie zdzierżyłem, nie że jakieś "nie podobało mi się".
    > Co ciekawe, czarnobiały projektor szesnastka rzucający obraz na zwykłą
    > białą ścianę -- to się da oglądać. To telewizja jest Złem Wcielonym,
    > w wydaniu kineskopowym przynajmniej.

    Masz cos nie tak. Miliardy ludzi ogladaly i nie narzekaly :-)

    J.