    Subject: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 5 Jun 2019 10:25:09 +0200

    W dniu 2019-06-04 o 23:32, kk pisze:
> [...]
    positphotos_106099306-stock-photo-transporting-cars-
    by-rail.jpg

    > Kamerę do autonomii? Fiu fiu

    > Każde rozwiązanie gdzieś kończy się. Dlatego nie poprzestaje się na jednym.

    > A te druciki przy drogach to ile będą kosztowały? A sprzęt do nich ile?

    A wiesz ile kosztuje linia kolejowa?... :-)
    Włożenia przewodu w asfalt to jest impreza z kosztem na poziomie
    wymalowania linii, do tego wystarczy co ileś km jakiś nadajnik lub
    wzmacniacz. Przy koszcie budowy drogi to koszt pomijalny albo na
    poziomie jednego przejechania pługiem zimą.
    Już teraz stosuje się masowo pętle indukcyjne przed skrzyżowaniami do
    wyzwalania świateł na semaforach - drobne nacięcie na drut w asfalcie i
    to działa, nie są to niebotyczne koszty.
    T.