eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla Model 3: jednak silnik z magnesami › Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
  • Data: 2017-08-25 13:24:42
    Temat: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-25 o 11:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:onmtq9$39f$...@d...me...
    > J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> Biorąc pod uwagę, że chodzi o rotor to sprawa zrobienia tego
    >>>> "bezszczotkowo" robi się nietrywialna :-))
    >>>
    >>> To samo pomyślałem, aby połączyć dwa silniki. Ale dosłownie. Na
    >>> jednym wale wirnik z indukcyjnego i magnesy z DC i dwa stojany.
    >>
    >> Pszemol dawal fotki, wygladalo to jak dwa silniki na jednym wale :-)
    >
    >> Na tych zdjęciach był jeden silnik i obok niego falownik nim sterujący, w
    >> podobnej obudowie do silnika.
    >
    > W okraglej obudowie ?
    > Dziwne to troche, sam wiesz, ze plytki lubia byc prostokatne, a
    > radiatory zebrowane.

    A jednak. Też mnie to zmyliło.
    https://evannex.com/blogs/news/35045701-reverse-engi
    neering-a-tesla-drivetrain
    https://youtu.be/3SAxXUIre28?t=4m1s

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: