eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla Model 3: jednak silnik z magnesami › Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <on78nm$96m$1@dont-email.me> <59972a85$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <on7a0u$djk$1@dont-email.me> <59973753$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <on7qef$37u$1@dont-email.me> <5997e7fc$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <on93n8$32n$1@dont-email.me>
    <59982216$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <599ed9ba$0$645$65785112@news.neostrada.pl> <onmtq9$39f$1@dont-email.me>
    <599fef03$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Fri, 25 Aug 2017 13:24:42 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <599fef03$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <59a008f7$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.54.242
    X-Trace: 1503660279 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 79.186.54.242:60241
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-25 o 11:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:onmtq9$39f$...@d...me...
    > J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> Biorąc pod uwagę, że chodzi o rotor to sprawa zrobienia tego
    >>>> "bezszczotkowo" robi się nietrywialna :-))
    >>>
    >>> To samo pomyślałem, aby połączyć dwa silniki. Ale dosłownie. Na
    >>> jednym wale wirnik z indukcyjnego i magnesy z DC i dwa stojany.
    >>
    >> Pszemol dawal fotki, wygladalo to jak dwa silniki na jednym wale :-)
    >
    >> Na tych zdjęciach był jeden silnik i obok niego falownik nim sterujący, w
    >> podobnej obudowie do silnika.
    >
    > W okraglej obudowie ?
    > Dziwne to troche, sam wiesz, ze plytki lubia byc prostokatne, a
    > radiatory zebrowane.

    A jednak. Też mnie to zmyliło.
    https://evannex.com/blogs/news/35045701-reverse-engi
    neering-a-tesla-drivetrain
    https://youtu.be/3SAxXUIre28?t=4m1s

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: