-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla Model 3: jednak silnik z magnesami
Date: Thu, 31 Aug 2017 22:40:52 +0200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
In-Reply-To: <599ed9ba$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
References: <on78nm$96m$1@dont-email.me> <59972a85$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<on7a0u$djk$1@dont-email.me> <59973753$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<on7qef$37u$1@dont-email.me> <5997e7fc$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<on93n8$32n$1@dont-email.me>
<59982216$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<599ed9ba$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
http://83.220.108.211/bins/groundhog/
Lines: 12
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.124.139
X-Trace: 1504212054 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15191 83.7.124.139:57705
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1438274245
X-Received-Bytes: 1733
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613937
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 24 Aug 2017 15:50:51 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Kiedys myslalem o uzwojeniach w sekcjach i przelaczeniu
> szeregowo/rownolegle, ale to chyba za duza komplikacja.
> A moze nie ?
Kiedyś to w ogóle hitem miały być silniki reluktancujne. Mój prof. od
maszyn elektrycznych prorokowal, że to będą właśnie silniki pojazdów
elekt.
--
Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=