  • Data: 2018-05-22 09:55:57
    Temat: Re: Tesla kolejny wypadek
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-21 o 14:57, T. pisze:

    > Gdzieś na YT widziałem palącego się elektryka, ale nie mogę znaleźć. To
    > się mocno rozpryskuje, więc szybko się wypala (wszystkie te rozbryzgi
    > się palą). Tu chodzi nie tylko o sam fakt palenia - jeśli się przytłumi
    > to bardzo wzrasta temperatura, co grozi detonacją. Dlatego się tego nie
    > robi.

    O czasie palenia przeczytałem tutaj:
    https://wolnemedia.net/samochody-elektryczne-ekologi
    a-czy-smiertelna-pulapka/

    "Sytuacja była tak trudna do opanowania, że strażacy poprosili o pomoc
    producenta, czyli koncern Tesla. Wieść niesie, że ogniwa paliły się
    jeszcze przez 6 dni!"

    Ma ktoś bardziej wiarygodne info niż "wieść niesie"?