-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla zapotrzebowanie na energie - dobra wiadomość
Date: Tue, 21 Nov 2017 21:14:09 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 25
Message-ID: <ov24v1$8sh$1@dont-email.me>
References: <0...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 21 Nov 2017 21:14:09 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="b36d7e6e595485738800eb100559eb44"; logging-data="9105";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/iE1+haGnhqop9tBxi8xQQ"
User-Agent: Pan/0.142 (He slipped to Sam a double gin; 01b5bf4 git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:/JcFx0BiUyBeMMQC1J8spzEOPnI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619379
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 21 Nov 2017 12:39:10 -0800, Bolko wrote:
> Jedna stacja to jakieś 1200 kW.
> To o jakich napięciach i przekrojach przewodów elektrycznych mówimy
> jeśli chcemy żeby światła w okolicy nie przygasały jak wszystkie
> dystrybutory będą zajęte?
> Wie ktoś?
Meh... Co to jest 1,2MW.
Typowa obciążalność termiczna jednotorowej linii napowietrznej 400kV w
Polsce to 1200MW. Te Twoje 1,2MW bez problemu można zasilić ze średniego
napięcia linią kablową. Zakładając linię 20kV masz w kablu prąd na
poziomie 50A/fazę - tyle ile Twój alternator pcha w stronę akumulatora ;)
To jaki to gruby przewód jest? No nie za gruby....
Ale...
Pamiętaj, że każdy supercharger o mocy maksymalnej 145kW obsługuje dwa
słupki do ładowania. Więc te twoje 8 superchargerów to faktycznie 16
stanowisk ładowania. Jeden samochód w tej chwili może pociągnąć 120kW,
jak są podłączone dwa to moc jest dzielona między nimi. Ogólnie tragedii
nie ma.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.17 22:17 ToMasz
- 21.11.17 22:24 J.F.
- 21.11.17 22:32 Bolko
- 21.11.17 22:38 T.
- 21.11.17 22:39 Tomasz Stiller
- 21.11.17 22:44 Bolko
- 21.11.17 22:50 Bolko
- 21.11.17 22:58 ToMasz
- 21.11.17 23:09 Tomasz Pyra
- 21.11.17 23:17 Tomasz Stiller
- 21.11.17 23:21 Tomasz Pyra
- 22.11.17 08:27 Robert Wańkowski
- 22.11.17 13:29 Bolko
- 22.11.17 14:17 Bolko
- 22.11.17 23:40 Poldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=