    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: To się narobi...
    Date: Wed, 28 Nov 2012 00:47:05 +0100
    <k8vaen$9v5$1@news.task.gda.pl> <s...@n...notb-home>
    <k902sp$dsd$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k90e71$oti$3@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k90ra8$6ld$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k935ka$hn2$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9397l$gti$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k93ba0$o14$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k93cuq$kbi$3@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>

    Użytkownik PK napisał:

    > Mam licencję studencką i nie mogę do niej kupić aktualizacji :).
    >
    > Przy zakupie nowego laptopa (pewnie w 2013) po prostu kupię
    > sprzęt z W8Pro i będzie spokój. Zresztą paniki nie ma co robić, bo
    > choć jestem szczerze zachwycony Metro i poczynioną optymalizacją,
    > to W8 jest oczywiście systemem głównie z myślą o urządzeniach
    > mobilnych i tam łatwo docenić różnicę.
    >
    > Na desktopie, gdzie tak naprawdę moim "pulpitem" jest przeglądarka,
    > a poza nią używam z 5 dużych programów, zmiany w ósemce trudno zauważyć.
    > Łatwo za to zauważyć brak menu start, więc rozumiem tych płaczących.
> [...]

    Wlasciwie to nie rozumiem narzekan na brak menu start, przeciez jest
    menu start, tylko teraz wyglada inaczej :)

    Tak samo jak wczesniej trzeba myszka pojechac w lewo dół, tak samo
    kliknac, pojawia sie to co sie zwykle pojawialo, czyli najwazniejsze
    apki i dokladnie tak samo jak sie chce kolejno przegladac wszystkie
    przechodzi sie dalej :)

    Uklad jest identyczny z dokladnoscia do wygladu. Logika identyczna z
    dokladnoscia do interfejsu.

    I tak jak dla mnie, teraz zamiast 30 ikon programow na pulpicie, mam 30
    kafelkow z tym co uzywam.

    Zajebiaszczy jest sklepik :D

    Choc uzywam sklepiku na Androidzie i mikrosoftowy jest przy nim po
    prostu mikry, to mam fun :) To efekt "nowosci". Od dawna Windows nie
    dawal "funu".

    JAk dla mnie - wielka zaleta (dawanie funu). Wiec cala ta kafelkowosc
    zmienila moje podejscie i zdecydowanie, jak jeszcze tydzien mialem tak:

    Boze, jak sie skonczy support XP to bede musial migrowac na Windows7,
    ech znow to samo, reinstal, aplikacje, dwa dni z czapy zeby miec
    wszystko na nowym systemie.

    A teraz:

    Nie ma bata, zmienaim XP-ki ASAP na Win8! Mam Fun, mam more 2 GB obslugi
    (XP-ki mam 32 bit), mam wykoarzystanie jak nalezy AHCI, dyskow SSD, i
    MAM FUN :D