  • Data: 2012-12-02 15:54:46
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: Filip454 <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02 Dec 2012 14:47:25 GMT, PK napisał(a):

    > No i to jest konkret. Takie programy są bardzo wygodne dzięki wygodnemu
    > dostępowi do FTP. Sam na Linuxie używam w tym celu mc.
    >
    > Problem polega na tym, że FTPów używa garstka ludzi, a webmasterzy to
    > już w ogóle. A tezy leciały bardzo ogólne :D.
    >
    > pozdrawiam,
    > PK

    Dokładnie, sorry za zamęt, ale często piszę pod wpływem emocji.
    BTW najlepsza moim zdaniem funkcja w tym kliencie to możliwość edycji
    plików tekstowych bez kopiowania. Klika się tylko prawym>edytuj i otwiera
    się notatnik. Klikam zapisz i program automatycznie po odebraniu
    informacji, że notatnik chce coś zapisać, pokazuje okno dialogowe, klikam
    tak i się wysyła. Najszybszy sposób edycji jaki kiedykolwiek widziałem w
    kliencie FTP.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych