  • Data: 2012-12-04 12:42:42
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2012 18:00, PK pisze:
    > No i brawo. Ale czy potrzebujesz tych 20 dni?

    Tak.

    a) Jak jadę na weekend gdzieś, to po co mam brać ze sobą
    ładowarkę?

    b) Jak wychodzę np. na wycieczkę, to dlaczego mam ryzykować,
    że z powodu rozładowanej pod wieczór baterii nie będę
    mógł np. wezwać pomocy w górach?

    c) Jeżeli nagle potrzebuję wykorzystać intensywniej tele-
    fon w czasie jakiegoś spotkania, to dlaczego mam zaraz
    po powrocie z tego spotkania ładować znów baterię (je-
    żeli w ogóle mam możliwość?)

    Już te 2-4 dni mojego obecnego telefonu to wyraźnie mało
    i często okazuje się, że wieczorem bateria wydawała się
    jeszcze jako tako naładowana, a rano nie da się już nawet
    raz zadzwonić.

    Zresztą z podobnych powodów denerwują mnie komputery prze-
    nośne, bo praktycznie zawsze muszę ze sobą targać zasilacz
    w torbie (*).

    > Najwyraźniej Samsung doszedł do wniosku, że jego klienci nie
    > potrzebują telefonu trzymającego więcej niż kilka dni. Że wolą

    Naprawdę uważasz, że tego typu decyzje są efektem przemyśleń
    i badań?

    Mógłbym uznać to za sensowne, gdyby istniały "smartfony" wy-
    trzymujące te 14 dni na jednym ładowaniu. Ale nie istnieją.
    Po prostu jest to nie do zrealizowania przy obecnym poborze
    mocy oraz wymaganiach co do rozmiaru i ciężaru telefonu.

    ---------
    (*) Zresztą z tego powodu zastanawiam się też czemu nikt nie
    wpadł jeszcze na pomysł, by wbudować w komputery prze-
    nośne prosty wyświetlacz LCD, po naciśnięciu guzika wy-
    świetlający -- przy wyłączonym komputerze nawet -- stan
    naładowania akumulatora? Po jakie licho muszę włączać
    komputer by stwierdzić, czy wystarczy mi jeszcze ener-
    gii na godzinę pracy, czy mam brać zasilacz?

    """""""|
    | | |
    ......./