    From: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>
    Subject: Re: To się narobi...
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: hell@heaven
    <s...@n...notb-home>
    <k9r0gd$q8p$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <k9sejh$4ik$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <k9siem$r79$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <k9sljr$bi6$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <50c1eb89$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    Date: Fri, 7 Dec 2012 15:27:17 +0100

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 05:38:33 -0800 (PST), Iguan_007 Iguan_007 napisał(a):

    > Niestety, wzieta z sufitu znaczy wzieta z sufitu. Dotyczyla tylko jednej
    > funcjonalnosci - dostepu do gieldy. Nie wiem jak na podstawie jednej,
    > zmyslonej liczby chcecie okreslic popyt na telefony w Polsce.
    > Przy okazji, widziales moj link o ilosci rachunkow maklerskich w Polsce?

    A co on ma wspolnego ze smartfonami? Pomijajac, ze wynika z niego, ze 4%
    polakow ma te rachunki, co jest raczej malo przekladalne na liczbe
    smarfonow. Do tego rodzi sie pytanie ilu ludzi z tych 4% kupuje akcje
    biegajac po lesie?

    > Dokladnie - "IMHO".

    Jak widac na tej grupie jest kilka osob o podobnym do mojego rozumowaniu i
    jeden Ty, ktory usiluje nam wmowic, ze nas nie ma, a wszyscy sa tacy jak Ty
    :-)

    > I nie korzytsaja np. z przegladarki? Dziwne.

    Nie, no czasem korzystaja, z NUDOW i BO MOGA, nie z PALACEJ POTRZEBY.

    > Ale to nie Twoja sprawa - co Cie tak
    > naprawde obchodzi dlaczego oni sobie kupili taki a nie inny telefon?

    A co Cie obchodzi co mnie obchodzi? Trzymaj sie watku i konkretow, wycieczki
    sobie daruj.

    > Wroc tutaj za 5 lat. Ciekawe co mi odpiszesz ze swojego smartfona.

    Owszem, bede mial, nawet szybciej, ale z innych powodow. Zreszta "normalny"
    telefon coraz trudniej kupic. Ale na pewno nie bede go uzywal do www i taxi,
    nie jestem masochista.

    potrzeba?

    Lans, marketing - 80%, potrzeba z powodu unikalnego softu - 20%.

    > Cos jednak w tej firmie musi byc skoro ludzie atakuja innych bezsensownie
    > jak tylko uslysza "Apple" czy zobacza logo na obudowie. Dlaczego obchodzi
    > Cie marka czyjegos telefonu?

    Mnie obchodzi? Nie mam pojecia jakich marek sa smarfony moich znajomych,
    wiem tylko ze smartfony, poznaje po tym, ze wszedzie chodza z ladowarkami
    :-)

    > Dziekuje za rade.

    No problem. Zebys tylko choc sekunde na tym sie skupil i to przemyslal, ale
    po co.

    > czy aby napewno nadal mowimy o funkcjonalnosci telefonow?

    Trudne slowo: analogia. Pewnie masz slownik w smartfonie ;-)

    > Alez,podalem Ci dokladnie jakich funkcjonalnosci szukam w telefonie. Uwazasz,
    > ze korzystajac np. z elektronicznej mapy nie ulatwiam sobie zycia? To nie
    > telefon wykreowal potrzebe zebym wiedzial gdzie jestem w lesie.

    Oczywiscie, ze tak! Wyobraz sobie - wiem, to boli - ze tysiace lat ludzie
    chodza po lasach i nigdy nie potrzebowali smartfonu! Serio! A kiedys to
    dopiero byly lasy, a nie te kepki drzew co teraz.

    > Tak samo jak dla mnie zaplacenie rachunku z telefonu zamiast marnowanie
    > wolnego czasu w domu.

    No zobacz, a jak kiedys odkryjesz cos takiego jak stale zlecenie to dopiero
    bedziesz zdziwiony oszczednoscia czasu! A mamy to juz od lat, nim wroble
    zaczely cwierkac o nieodzownosci smartfonu.

    > Prosze zacytuj gdzie ktos cos "wywyzsza". Opisalem proste funkcjonalnosci,
    > wazne dla mnie (co wyraznie zaznaczylem). Dlaczego usilujesz mi usilnie
    > wmowic, ze nie ulatwiaja mi zycia?

    Nie usiluje, proboje Ci tylko zasygnalizowac, ze byc moze Twoje potrzeby sa
    wydumane :>

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K