    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: To się narobi...
    Date: Sat, 08 Dec 2012 22:59:44 +0100
    <50c1c23c$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <k9sp6a$e5q$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <k9t8i7$udv$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9tuq3$kjd$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9v75l$npr$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9vh23$186$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9vtlo$51l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>

    Dnia 2012-12-08 21:41, Użytkownik PK napisał:

    > Wysoce prawdopodobne, że wszyscy. To jest całe zdanie. Czemu dzielisz
    > je na dwie części i je sobie przeciwstawiasz?

    Nie dziele, pokazuje poprawną interpretację tego co piszesz.

    > To jest frenczyzna, tzn. kiosk jest samodzielną firmą, a jedynie
    > logo jest z sieciówki.

    Czyli firma jednoosobowa. Dziękuje nie mam więcej pytań.

    > Takie podejście jest bez sensu, bo wtedy musiałbyś zawsze pisać,
    > że ktoś korzysta także z pieszego marszu (choćby musiał tylko
    > dojść do parkingu). Bo przecież część ludzi chodzi do pracy
    > pieszo i jest to równie dobry sposób jak autobus czy samochód.

    Z mieszkania do garażu / parkingu czy przystanku i tak trzeba
    dojść lub się doczołgać. Jeśli z góry zakładasz że tego nie
    brałem pod uwagę to nie mamy o czym dyskutować.

    > Dobra klasyfikacja zawsze zależy od stawianego problemu i jest
    > bardzo subiektywna.
    > Klasyfikowanie ogólne jest zazwyczaj trudne i bezwartościowe.

    Jasne, zwłaszcza jak się uzna że przejście pieszo na przystanek
    oznacza rezygnacje z twierdzenia że do pracy dojechało się
    komunikacją. Nie ośmieszaj się więcej.