    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Transformator parametryczny
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 21 May 2018 21:52:48 +0200

    Dnia Sun, 20 May 2018 11:19:04 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):
    > Właśnie odkryłem to niezwykłe urządzenie:
    >
    > http://www.waynekirkwood.com/images/pdf/Paraformer_N
    ewark_1970_Catalog_Page_252.pdf

    > Transfer energii następuje przy zerowym sprzężeniu
    > strumieni magnetycznych uzwojeń, magia. Kolejny
    > materiał na świetny nieliniowy izolator linii sygnałowych.

    Nie rozumiem.
    Tak jak to narysowane, to nie powinno sie nic transferowac.

    Chyba ze ... prad po wtornej stronie tak zmienia parametry rdzenia, ze
    strumien z pierwotnej nie rozplywa sie juz symetrycznie.
    A kondensator podtrzymuje taki stan.

    Ale ... to juz nie jest "przy zerowym sprzezeniu".

    J.