    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Krakow + Kielce
    Date: Fri, 27 May 2016 16:44:38 +0200

    > google maps najlepiej ci powie

    Też tak myślałem, a potem żałowałem, że zawierzyłem googlowi, zamiast
    kierować się własnym rozsądkiem.

    W środę przed długim weekendem, około 14-ej musiałem pojechać z Bemowa
    na Białołękę w Warszawie. Google wskazały S8 i pokazały korek na 10
    minut przed Wisłostradą. Za chwilę długość czerwonej kreski znacznie się
    zmniejszyła. Więc jadę Toruńską. Od Górczewskiej do Wisłostrady jechałem
    50 minut.

    Przyczyną nie był wypadek, tylko olbrzymia ilość weekendowiczów, którzy
    zrobili wielki kor na zjazdu na Wisłostradę, i przy okazji zablokowali
    całą trasę. Gdy za kilka minut wracałem z powrotem, korek sięgał do
    węzła Konotopa.