    Subject: Re: Trudny wybór marki - pomysły?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 25 Jun 2016 18:16:05 +0200

    W dniu 2016-06-25 o 17:56, g...@g...com pisze:
> [...]
    ściany i otwórz drzwi kierowcy. Potem wybierz to, gdzie drzwiami nie przywaliłaś w
    ścianę. No chyba, że żadnego z tych aut nie będziesz używać w mieście.

    naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

    > Że walniesz w auto stojące obok. Coś co mi się nie przytrafiło w Mazdzie 6 kombi,
    było notoryczne w Seacie Ibiza 5d.

    Walnąć to można zawsze.
    Przecież jak coś stoi obok, to nie otwieram na pierwszą zapadkę,
    tylko sprawdzam dyskretnie na ile mogę otworzyć, więc nadal nie bardzo
    rozumiem test. Chociaż ja się akurat specjalnie nie p...z takimi
    obcierkami. Staram się oczywiście nie drasnąć komuś,
    bo ludzie różni są i niektórzy pielęgnują ten swój kawałek blachy,
    ale jak stoję obok muru, to jak się szybko nie odsunie,
    to będzie porysowany i tyle.