  • Data: 2020-02-20 23:35:58
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-20 23:17, m4rkiz wrote:

    > filmem z dzisiejszego wątku: https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs

    właśnie policzyłem - jak jechałem do pracy w Irlandii, miasto 24000
    ludzi, ronda gdzie się da, podobny dystans tam 7 tu 7,5 km) to przejść
    miałem 7 (z czego dwie pary na wjazdach i zjazdach z rond i dwa przy
    szkołach

    tu w kraju też mieszkam na obrzeżach i też dojeżdżam do ścisłego centrum
    miasteczka mniejszego o 7 tysięcy i przejść po drodze mam w zależności
    od trasy 19 lub 21 z czego również po dwie pary przy rondach i jedno
    przy szkole

    jak długo rozmawiamy bez uwzględniania faktu że np. są ludzie którzy
    będą robili faktyczne zasadzki na kierowców to w sumie teoria jest
    fajna, tylko praktyka niestety sprawi że podobnych filmików będziemy
    bardzo szybko mieli całą masę - a tak na oko jak patrzę po szybach to
    wątpię że kamerki na chwilę obecną ma więcej niż 10-15% kierowców