  • Data: 2011-04-04 08:27:03
    Temat: Re: Turbina sie rozpekla
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 15:39:39 -0700, Konrad Anikiel napisał(a):

    > No, w takich liczbach jak ilosc wytapianej stali, wodowanych statkow,
    > produkowanych samochodow?

    Tak z pewną nieśmiałością nadmienię, że w mojej firmie od czasu do czasu
    jest kupowana rura ocynkowana rodem z Indii.... Nie widziałem jeszcze tak
    ładnych rur krajowej produkcji jak te importowane i w dodatku w świetnej
    cenie. Tak więc z tą kulturą techniczną to bym się zastanawiał, czy oby
    nie będzie wstyd porównywać, bo co do kultury ogólnie, to jak tam kwitła
    wysoko rozwinięta cywilizacja, to u nas z dzidami struganymi po lasach
    biegali i uczyli się ognia używać....

    --
    pzdr
    meping