  • Data: 2017-09-19 21:56:05
    Temat: Re: Twardość
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-19 o 21:32, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Rozumiem ... ale te frezy z linku to przeciez maja lozysko na dole -
    > jak tym rowek zrobic ?

    One były użyte w części tematu związanego z twardością. Rowki oczywiście
    innymi... ale nie do końca. Te frezy z łożyskiem chcę kupić i odciąć
    mocowanie łożyska z tego powodu, że nie ma frezów z częścią roboczą tak
    długą (50 mm) i średnicą roboczą (12,7) większa od uchwytu (12).
    Przeważnie są równe i po ostrzeniu przy głębszych obróbkach mocowanie
    trze o materiał.

    > rozumiem ... a nie ma jakis innych ukladow ostrz ?

    Diamentowych nie ma. Mówimy tu o cenach kilikuset zł a nie tysięcy.

    > Z wyrzucaniem wiorow nie ma problemow ? Moze musi byc do gory ?

    To wyrzucanie do góry związane jest z pochyleniem ostrza. Jest tak jak w
    normalnym wiertle, które wióry wali do góry i strzępi materiał od góry.

    Robert