eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUKE a skarga na operatora Play › Re: UKE a skarga na operatora Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Subject: Re: UKE a skarga na operatora Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <57719e1b$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nktb9p$pn7$1@mx1.internetia.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 1 Jul 2016 23:50:18 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nktb9p$pn7$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5776e59c$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.175.1
    X-Trace: 1467409820 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.4.175.1:51000
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 805664727
    X-Received-Bytes: 2083
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1076641
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-06-16 o 10:08, re pisze:

    > Cześć, przechodziliście kiedyś przez procedurę skargi do UKE?
    > Play na infolinii obiecał mi coś, konsultant w salonie obiecał to samo a
    > potem wypieli się na mnie odsyłając do regulaminu gdzie tego nie było.
    > Reklamacja na DOK nic nie dała (przyznali, że źle mnie poinformowali ale
    > właściwie to mają mnie w dupie, bo nie było w regulaminie więc słowa
    > konsultantów się nie liczą).
    >
    > Zostaje mi zdaje się:
    > - hałas na necie
    > - skarga do UKE
    > - skarga do rzecznika praw konsumenta (to dobra instancja?)
    >
    > Przechodził ktoś przez coś takiego? Jakieś rady?
    > ---
    > Rzecznik odsyła do UKE ("bo jest"), a UKE zapewne też zwróci uwagę na
    > zgodność z regulaminem (skoro tak jest), ale skargę przyjmie tylko to
    > jest sprawa na policję przede wszystkim.

    Przy umowach raczej należy badać zgodny zamiar stron, niż ich literalną
    treść. Skoro zgodny zamiar stron (informacja na infolinii i Twój zamiar)
    był inny, to zostaje droga sądowa. Jeśli nie walczysz o miliony, to
    odradzam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: