-
Data: 2017-12-05 23:34:13
Temat: Re: US Army.
Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 05.12.2017 o 12:40, J.F. pisze:
> Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:p04jgp$jde$...@g...aioe.org...
>> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>> Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
>> wyciągać.
>
> Widac nie, skoro nie wyciagneli :-)
Widać - nie dali rady. Napędy, opony, wciągarki... wszystko na nic, jak
nie potrafi się tego używać.
>> Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
>> nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy
>> linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów';
>
> Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-)
Ano chyba, że tak.
>> poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko,
>> to nie trzeba zawracać).
>
> Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia.
> Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu.
Fakt.
>> Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale
>> tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a na
>> pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się utwardzony
>> zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym służbowego Punto
>> prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują ogarniać...
>
> Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem
> amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia.
> Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkam > A ze jechali Strykerami, to tylko
nocami im pozwalali, choc na moj gust
> na autostradzie to one sie mieszcza.
> W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem
> tez potrafi :-)
>
> J.
>
Widać to nie byli ci sami ;)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
- 07.12.17 08:18 T.
- 07.12.17 23:51 yabba
- 08.12.17 00:09 Tomasz Pyra
- 08.12.17 00:39 yabba
- 08.12.17 01:32 Tomasz Stiller
- 08.12.17 01:47 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=