    Subject: Re: USB 3.0 zbyt wolny
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Mon, 24 Oct 2016 14:24:38 +0200

    W dniu 2016-10-24 o 11:48, pueblo pisze:
    > powiedziałem, że z ciekawości nich go odsyła gdzie trzeba. Po paru
    > tygodniach, ku mojemu i jego zdziwieniu, Kingston(czy
    > dystrybutor)odesłał nowy inny 2x pojemniejszy model. Plus dla
    > Kignstona.

    W wyrobie elektronicznym takim jak opisane, największy koszt stanowi
    baaardzo szeroko rozumiane "wdrożenie produkcji". Natomiast jej "koszty
    bieżące" stanowią często raptem jakiś procent, lub trzy, góra pięć!
    Dlatego też firma nie straciła na tym, że Ci wysłała przysłowiowy
    "nowszy model": o wieeele więcej zapłacili za "koszty logistyczne",
    czyli czas pracownika który to rozpatrzył, inny facet zapakował,
    zaadresował, i wysłał (też nie za darmo). Stawiałbym przy tym, że cała
    ta logistyka zeżarła więcej, niż oni mają ze sprzedaży sztuki, albo może
    nawet 5 sztuk.
    No ale liczący się, markowy producent, będzie dbał o zadowolenie
    klienta, i nie będzie skrupulatnie liczył tych roboczo-minut. Acz gdyby
    to ode mnie zależało, to zorganizowałbym to nieco racjonalniej (jak sądzę).