    Subject: Re: Ubiłem BeagleBone Black
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 20 Sep 2016 22:30:05 +0200

    W dniu 2016-09-20 o 20:50, Adam Wysocki pisze:
    > Płytka BeagleBone Black. Schemat:
    >
    > https://raw.githubusercontent.com/beagleboard/Beagle
    Bone-Black/master/BBB_SCH.pdf

> [...]
    > prądu też nie wzrasta (na tyle żeby miernik analogowy zarejestrował)
    > - PWR_BUT: jest 3.17V, po wciśnięciu jest 0V
    >
    > TP5: 1.12V (ładowanie baterii)
    > TP7: 2.23V (wejście termistora)
    >
    > Czy ktoś, bazując na schemacie i doświadczeniu, jest w stanie stwierdzić,
    > czy jest szansa, że padł jakiś układ dyskretny? Czy może mógł paść
    > TPS65217C (jego podejrzewam)? Czy reszta (procesor, pamięć) mogła ocaleć?
    >
    > Pytam, bo zastanawiam się, czy jest sens zamawiać tego TPS-a i próbować go
    > przelutowywać (co też może nie być proste, bo to obudowa VQFN, w życiu

    Doświadczalnie to pewnie nikt nie zasila procesora odwrotnie, i to z 5V
    zamiast 3,3 ;)
    Bo tak w sumie zrobiłeś. Jak nie poszedł za duży prąd to może nie ubił
    portów (doświadczalnie musiałem podać trochę ponad 1A na linie
    magistrali do CPU aby uwalić porty chipsetu płyty głównej). Ten
    TPS65217C daje na rdzeń trochę więcej napięć niż 3V3, więc jak tego nie
    ma to CPU nie wstanie.
    W sumie to chyba tylko podmiana TPS65217C a potem to kosz jak nie wstanie.

    --
    Irokez