  • Data: 2009-01-05 20:47:00
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
    news:gjq4m4djocbce7kbbqmau1gv684ios793d@4ax.com...

    > Ładny ten po prawej stronie. Mogę poprosić o nazwę/model?

    To jest b. przyjemny i przyzwoity Tissot LeLocl z mechanizmem z naciągiem
    automatycznym 25-kamieniowym ETA 2824.2.

    Można go kupic w sklepie za ok 1.400zł (nowy).
    Z identycznym mechanizmem można też kupic zegarek (innych marek) za 500zł
    jak i za ok 10.000 zł . W tym ostatnim przypadku klient ma lepsze
    samopoczucie;-))

    p47