    Date: Sun, 04 Jan 2009 14:00:14 +0000
    From: Bronek Kozicki <b...@s...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Usługa kalibracji monitora

    Roger from Cracow wrote:
    > podstawa. Niestety w labie maszyny pracuja we wlasnej przestrzeni barwnej,
    > i nigdynie dostaniesz na odbitce tego co widzisz na monitorze. Po prostu lab
    > ma zdecydowanie wezsza przestrzen kolorw jak monitor. Drugi krok to

    co do tego "zdecydowanie" to mam wątpliwości, z tego co słyszałem
    niektóre maszyny mają profil mocno zbliżony do sRGB. Czyli typowej
    przestrzeni barwnej zdjęć obrabianych profilowanym monitorem. Ustawianie
    przestrzeni barwnej zdjęcia do profilu monitora to oczywisty nonsens; za
    to gamut większości monitorów mieści w sobie przestrzeń sRGB bez problemu.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.