    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszczelka? Uszczelka pod głowicą?
    Date: Sun, 04 Apr 2010 19:25:25 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > w połowie bloku nie ma uszczelki.
    >
    > UPG (uszczelka pod głowicą) jak sama nazwa wskazuje jest umieszczona
    > między blokiem, a głowicą.
    > W dużym uproszczeniu granica ta jest w połowie zestawu głowica-blok i
    > jest poziomo.
    > Nie jest gumowa, ma ok 1,5mm grubości.

    Dzięki. Chodzi mi o to:

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/punto1.jpg
    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/punto2.jpg

    Pytam, bo mam tam trochę wysyfione olejem (musi przeciekać), a nie wiem
    czy to ta "słynna" uszczelka pod głowicą której wymiana kwalifikuje się
    pod naprawę silnika, czy po prostu jest to zwykła uszczelka, którą raz
    na jakiś czas się wymienia, tak jak rozrząd.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana