  • Data: 2014-07-21 00:59:08
    Temat: Re: Uzyskanie historii serwizowej w ASO
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-21 00:37, HANA pisze:

    > to przykald z Polski
    > Norauto
    > Mily Pan mi wydrukowal cala historie serwisowa u nich
    > a przyjechalem tylko zmienic opony nowo kupionym autem
    > to nie sa dane osobowe...

    To co kupujesz w sklepie to również nie są dane osobowe, a jednak pewnie
    nie fajnie by było gdybym poszedł i zażyczył sobie listy zakupów które
    robiłeś czy podobnych danych (np. wyciągi z konta).

    Udostępnianie historii mogłoby działać, ale powinno działać inaczej -
    sprzedający auto mógłby pobrać taką historię i przekazać kupującemu,
    ewentualnie mógłby upoważnić do otrzymania takiej historii kupującego.
    Mógłby też odmówić - co byłoby podejrzane dla kupującego, ale powinien
    mieć takie prawo.