    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie?
    Date: Sun, 26 Apr 2015 22:26:01 +0200

    no to jeszcze raz, tym razem bez ogródek:
    na setki detali których z racji złożoności tematu nieda się wypisać.
    Mało tego, zależą one od wersji auta, roku, a więc od danych których nie
    podałeś, więc wszyscy poza mną, olali Ciebie ciepłym moczem.
    > Nie pojmuję związku z pytaniem. Nie rozumiem dziwnych insynuacji.

    wystarczy jeden. ja tak mam, i nigdy nie miałem problemów. fakt, nie
    ukradziono mi auta. ale kto kradnie citroeny? Toż to w kategorii "nie
    tykać" ma chyba drugie miejsce za multiplą. Ja już nie wspominam o tym
    że kamere i radio trzymam w aucie. nawet kołpaków mi nie chcieli
    zakosić. a oplom i fordom - jak najbardziej.

    > Pytam, żeby w razie czego nie obudzić się z niespełnieniem jakiegoś
    > warunku do wypłaty AC. Wiem, że do Citroenów można dorobić kluczyki na
    > podstawie karty kodowej. Wiem, że w razie kradzieży ubezpieczyciel
    > żąda dowodu rejestracyjnego i kompletu kluczyków.

    ale to wewnętrzne zarządzenie ubezpieczyciela. przed zawarciem umowy -
    dopytaj. Jak Ci ukradną auto z dowodem i kluczykami, to poporoś kogoś
    żeby Ci przylał w twarz - że niby pobity, zastraszony itp. Wtedy na
    100% wypłacą. (sprawdzone!) A jak będą żądali kluczyków - to kup
    komplet na allegro. jak myślisz, napiszą do do ASo z prośbą o przysłanie
    oryginalnego kluczyka z francji i będą porównywac czy się zgadza? nie
    sądzę.

    > Dlaczego, kwa nać!, muszę się tłumaczyć z zadania prostych pytań?

    bo te pytania - moim zdaniem - są niespójne. Wygląda na to że martwisz
    się o detale, bzdety, a lekceważysz istotne sprawy.

    > Mało prawdopodobne, żeby było zajechane. Niebicia i tak nie sprawdzę
    > sam - mam do tego człowieka.

    pogratulować wróżki

    > Auto kupione w salonie w Polsce.

    Co to ma do rzeczy? Chciałem pomóc. JAk sam masz dostęp do www serwisu
    citroena to spoko. PRzepraszam
    ToMasz