    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie?
    Date: Mon, 27 Apr 2015 09:21:48 +0200

    > Hello,
    >
    > Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego Citroena C4?
    >
    > Ile powinno być kluczyków? Karta kodowa? Co warto sprawdzić?

    Dwa kluczyki w standardzie. Jeden na pewno scyzoryk z pilotem do
    centralnego a drugi będzie albo zwykły kluczyk bez pilota albo też
    scyzoryk. Tego nie pamiętam dokładnie jak jest w C4, bo Xsara miała
    scyzoryk i zwykły, P307 miał jeden zwykły ale z pilotem a drugi był
    zwykły bez pilota.
    Tak, karta z kodem, ale tylko po to aby wczytać kluczyki do auta jak
    trzeba będzie od nowa przypisać lub dopisać nowy. ASO dorabia klucz po
    VIN (idzie z francji).
    Sprawdź stan blacharki. Jak gdzieś jest rdza to znaczy, że była przygoda
    w tym miejscu. Nie wiem czy C4 ma przednie błotniki plastikowe i maskę
    aluminiową (tak jest w P307, P308).

    Wrzuć sobie na tej stronie VIN auta, to poznasz jego fabryczną
    specyfikację, łącznie z datą początku gwarancji

    http://services.prosoftware.pl/pvin/

    Sprawdź elektronikę, czy wszystko działa i uważam to za podstawę
    podłączyć pod Lexię lub Diagboxa (sprzęt dedykowany do diagnostyki
    Cytryny), a dowiesz się czy wszytkio jest OK...

    Jedna rzecz, nie każdemu pasuje nieruchomy środek kierownicy, kręci się
    tylko koło, oraz bardzo mały bagażnik...