    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
    Date: Fri, 21 Oct 2016 08:39:03 +0200

    W dniu 2016-10-20 o 18:17, PlaMa pisze:
    > Druga wątpliwość to to czy mam doładować 19,00zł czy 9,50zł

    Doładowałem za 20 zł bo i tam mam pakiet za 19zł i przyszedł mi wczoraj
    SMS przedłużający pakiet "dziękujemy za doładowanie konta kwotą 9.50zł
    na koncie masz XX ......" więc wystarczy że doładujesz za 10zł .. choć
    ja bym dał 20 zł bo zniżka jest na 2 miesiące więc te 20zł będzie akurat
    na dwa miechy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl