eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa › Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
  • Data: 2017-04-22 01:03:29
    Temat: Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 21 Apr 2017 21:11:01 +0100, universis napisał(a):
    > W dniu 21.04.2017 o 18:21, g...@g...com pisze:
    >> Piszesz GSM, wlacz UMTS /3G / i skonfiguruj by dzialal w 3G.
    >
    > Dziękuję za pomoc - Twoje sugestie okazały się trafionymi w "10" - choć
    > u mnie to inaczej troche wygląda - to Android 3.3.7 :
    >
    > Ustawienia -> Sieci bezprzewodowe -> Sieci komórkowe -> :
    >
    > a:) włącz przesył danych - dałem haczyk
    > b.)Dane roamingu - dałem haczyk

    A nie bylo ? To moze i transmisji danych nie bylo ?

    > c.)Tryb sieci : Tylko GSM, tylko WCDMA i wybierz automatycznie - i
    > wybrałem automatycznie
    > d.) Uzywaj tylko sieci 2G - był haczyk - odhaczyłem
    > e.)Wybór sieci : Automatycznie
    >
    > Dotychczas myślałem że jeśli skype pracuje to przesył danych jest włączony.

    W jakim sensie "pracuje" ? Wystartowal, czy dalo sie pogadac ?
    A inne programy wymagajace danych dzialaly ?

    > Teraz VOIP działa w warstwie GSM.

    W jakim sensie "w warstwie GSM" ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: