-
Data: 2016-09-30 08:32:05
Temat: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 30 września 2016 07:59:47 UTC+2 użytkownik p...@g...com
napisał:
> Molden said Emissions Analytics had analysed about 50 Euro 6 diesels and 150 Euro 5
diesels, with only five having real-world NOx levels that matched the regulatory
test.
>
> komus niby sie udalo (5 z 200) ale ogolnie rzecz biorac wszyscy sa umoczeni ...
>
> ten fragment jest szczegolnie zabawny:
>
> The NEDC was never intended to represent real-world driving," said a spokesman for
Mitsubishi.
>
> czyli sprzedajni urzednicy UE pod naciskiem lobbystow wymyslili test ktory w zadnym
wypadku nie jest miarodajny ? niezle nasuwa sie pytanie czy mozna sie bardziej
skompromitowac ?
>
> P.
Jak sie nie rozumie co robi test to potem takie cyrki sie dzieją.
To jak z zusem, jak umiesz utrzymać sie ze swojej pracy i nawet będąc starym
zarabiasz "za dużo" to zus ci emeryture zawiesi. Bo zus to nie polisa. I placa tylko
tym co pracować nie moga.
Tu mamy sytuacje gdzie testy są po to aby jakis wspólny mianownik mieć a nie
modelować rzeczywiste spalanie.
Jakby chcieli testowac spalanie realne to test bylby opisany tak:
Przejechać pierwsze 2 okrążeńia toru testowego pod berlinem z predkoscia 20km/h i
zatrzymaniem co 300m.
Potem 30okrążeń z prędkością 40km/h. Potem kolejne okrążenia szybciej itd.
I te dane by pokazaly ile to auto spali i zanieczysci normalnie na drodze.
No i auto bylo by brane do testów przypadkowo z tego co przed fabryka stoi...
Tyle że te testy nie mialy pokazywać realnych wartosci. Mialy byc tylko wspolnym
mianownikiem dla testowanych aut...
Następne wpisy z tego wątku
- 30.09.16 09:08 p...@g...com
- 30.09.16 11:04 s...@g...com
- 30.09.16 11:07 J.F.
- 30.09.16 11:13 J.F.
- 30.09.16 11:21 s...@g...com
- 30.09.16 11:38 re
- 30.09.16 11:42 re
- 30.09.16 12:09 p...@g...com
- 30.09.16 12:49 s...@g...com
- 30.09.16 18:40 laisar
- 30.09.16 21:02 Tomasz Pyra
- 01.10.16 13:37 s...@g...com
- 01.10.16 13:43 s...@g...com
- 01.10.16 20:39 p...@g...com
- 03.10.16 23:53 m4rkiz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=