eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW zaczyna sie gubic :-) › Re: VW zaczyna sie gubic :-)
  • X-Received: by 10.157.34.41 with SMTP id o38mr524466ota.6.1475226254256; Fri, 30 Sep
    2016 02:04:14 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.34.41 with SMTP id o38mr524466ota.6.1475226254256; Fri, 30 Sep
    2016 02:04:14 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.214.88.MISMATCH!l13no716381itl.0!news-out.google.com!203ni2394itk.0!nntp.goo
    gle.com!184no104511ity.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Sep 2016 02:04:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.227.118;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 94.254.227.118
    References: <8...@g...com>
    <nsijj9$kkc$1@node1.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    <b...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 30 Sep 2016 09:04:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589329
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 30 września 2016 09:08:13 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Tu mamy sytuacje gdzie testy są po to aby jakis wspólny mianownik mieć a nie
    modelować rzeczywiste spalanie
    >
    > nie mowimy tu o spalaniu tylko o emisji szkodliwych czynnikow to raz

    Ale test jest dokładnie do tego. Do oceny wyników w jednakowych warunkach dla wielu
    modeli/producentów.
    A nie do modelowania ile dany silnik kopci w realu.

    > wyniki testow nie sa jakims wydumanym mianownikiem tylko brane sa m.in do
    przyznania silnikowi odpowiedniej normy 5 lub 6 co z kolei przeklada sie na konkretne
    pieniadze dla producenta
    > EU juz zaczela prace nad urealnieniem procedury testowej (z odpowiednim okresem
    przejsciowym) ale wynik jest przesadzony diesel w osobowkach idzie do odstrzalu
    >

    Obstawiam ze chodzi o podatki/akcyzy a nie o środowisko.
    Ale mi tam rybka.

    Co smieszne to w usa narzut fiskalny na ceny paliw jest sporo mniejszy niz w EU.
    Zuzycie z grubsza podobne.
    A oni sie nie "męczą" z dizlami w osobówkach.
    I dlatego ich decyzje sa mniej niewiarygodne niż te europejskie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: