  • 1. Data: 2013-08-26 12:57:00
    Temat: Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Mam dwa pytania odnośnie działania pakietów internetowych w Virgin mobile:

    1. Ważność lejeka -
    Chciałem dziewczynie przenieść ofertę na Virgin Mobile. Mam jedno techniczne pytanie
    o działanie lejka w VM. Po doładowaniu jest on aktywny przez 30 dni. Co się natomiast
    dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza?

    Oczywiście chodzi mi o uniknięcie sytuacji, że lejek się wyłączy, a internet dobierze
    się do konta głównego.

    2. Darmowy pakiet, a ważność płatnych pakietów -

    Przy doładowaniu za 10 zł dostaje się darmowy pakiet 100 mega. Czy ten pakiet
    przedłuża ważność płątnych pakietów?

    Tzn. Mam włączony pakiet 1 GB, który ma wygasnąć za 2 dni. Czy jeżeli doładuję za 10
    zł, to ważność płatnego pakietu się przedłuży? Czy musze dokupić inny pakiet płatny,
    żeby przedłużyć jego ważność?

    Pozdrawiam,
    Kordi

  • 2. Data: 2013-08-26 13:30:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 26 Aug 2013 03:57:00 -0700 (PDT), Kordi <k...@g...com>
    wrote:

> [...]
    dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza?
    Nie ma czegoś takiego jak ważność lejka, do 31.12.2013r obowiązuje
    promocja "bez kompromisów" gdzie niezależnie czy masz pakiet
    internetowy czy nie, włączony jest darmowy lejek 32kbit/s, czyli nawet
    jak ci się pakiet internetowy skończy to żadnych pieniędzy z konta nie
    pobierze, tylko będziesz jechał na lejku. To jest tak że ten lejek
    cały czas jest włączony więc niezależnie czy masz pakiet czy ci się
    właśnie skończył to jedziesz na nim bez straty kasy. Przynajmniej tak
    ma być do 31.12.2013r. Sam ma zero na koncie w Virgin i mogę z netu
    spokojnie korzystać na lejku.

> [...]
    zł, to ważność płatnego pakietu się przedłuży? Czy musze dokupić inny pakiet płatny,

    Wszystkie pakiety netowe lądują na jedno konto więc się sumują i
    przedłużają ważność konta od ostatniego pakietu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-26 14:20:20
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 13:30:09 UTC+2 użytkownik dizel napisał:

> [...]
    >

    > Wszystkie pakiety netowe lądują na jedno konto więc się sumują i
    >
    > przedłużają ważność konta od ostatniego pakietu.

    Mam nadzieje, że nie dubluję wiadomości - problem z Google groups.

    Ta odpowiedź w zupełności wyczerpuje moje pytania. Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Kordi

  • 4. Data: 2013-08-26 17:28:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Podepnę sie pod temat Virgin Mobile

    Oni jeszcze dorzucają 50% do tego co sie doładowuje?
    Tak było, potem trzeba było zapisać się do klubu, a teraz tego nie widzę.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2013-08-26 17:31:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Pośpieszyłem sie :)
    Znalazłem w zakładce ważność konta.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-08-26 18:46:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 26 Aug 2013 17:28:51 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Podepnę sie pod temat Virgin Mobile
    >
    >Oni jeszcze dorzucają 50% do tego co sie doładowuje?
    >Tak było, potem trzeba było zapisać się do klubu, a teraz tego nie widzę.

    Teraz dają na konto główne te 50% doładowania ale warunek jest taki że
    trzeba się do klubu Virgin zapisać.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-08-26 20:27:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-26 18:46, dizel pisze:

    > Teraz dają na konto główne te 50% doładowania ale warunek jest taki że
    > trzeba się do klubu Virgin zapisać.

    Wiem :)
    Mam drugi telefon u nich od jakiegoś czasu tak z ciekawości i do testów.
    Na początku bez rejestracji wpadało to 50%. Potem już nie, tylko
    klubowiczom.
    Teraz tak na szybko filnąłem i nie znajdując tego bonusa na którym tak
    bardzo mi nie zależało pomyślałem że i tu dali sobie z tym spokój.
    No ale zarejestrowałem się, zasiliłem i bonus wpadł :)

    Jestem w mBank mobile i tak się zastanawiam czy do nich mojego głównego
    numeru nie przenieść.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-08-26 20:50:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 26 Aug 2013 20:27:26 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Jestem w mBank mobile i tak się zastanawiam czy do nich mojego głównego
    >numeru nie przenieść.

    Sam wiesz, na dzień dzisiejszy jeśli ktoś dzwoni do różnych sieci to
    Virgin z bonusem przebija wszystkie inne oferty, przynajmniej na
    kartę.Tyle że nie wiadomo jak długo będzie tak jak jest, na pewno do
    końca tego roku, co potem to się okaże.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-26 21:17:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-26 20:50, dizel pisze:

> [...]
    > Virgin z bonusem przebija wszystkie inne oferty, przynajmniej na
    > kartę.Tyle że nie wiadomo jak długo będzie tak jak jest, na pewno do

    Z mBankiem mobile jest podobnie. Ofertę 0,19,-/min przedłużają chyba co
    miesiąc.
    Na chwile obecną te warunki gwarantowane są do 30.09.2013
    http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=1

    Ale teraz tez zauważyłem że do doładowania za co najmniej 30zł dorzucają
    10 zł.
    Ale pomimo wszystko sa jeszcze troche do tyłu.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2014-09-04 13:52:54
    Od: p...@g...com

    Doładowałem konto za 10zł i na stronie pokazuje, że ważność pakietu się przedłużyła.
    Mam teraz 1GB ważny miesiąc.